18. okt. 2010

hverdagen, pluss litt til!

Som de aller fleste har hverdagen bestått av jobb, hjem, sosialt liv og trening.. behagelig og forutsigbart for all del, men kanskje litt kjedelig innimellom?!

Vi har for alvor startet på "renoveringsprosjektet" vårt, og her kommer vi nok til å ha noen års arbeid. Ikke viste jeg hvor mye arbeid ett sånn type prosjekt krever, da er det greit å ha kompetansen til min andre halvdel ;)  ... ser ut som jeg er så "heldig" å få ansvar for allt hjernedødt, drittarbeid oppe på prosjektet...
Kan tildels se denne, da jeg i utgangspunktet nesten bare har sett en hammer, sag og alle disse tingene med merkelige håndverkernavn på! Fremover går det ihvertfall, heldigvis!
Endel tror at vårt renoveringsprosjekt er ett typ "nå skal vi male veggen så blir det så bra at" .. bildet under illustrerer noe bedre rekkevidden av prosjektet!






Så tilbake til denne hverdagen som får min del for noen uker har endret seg litt. Midt i mellom jobber, og (etter mitt synspunkt) en periode velfortjent fri! utålmodig som jeg er sitter jeg her da, og prøver å fylle opp alle dagene fremover med noe å gjøre... haha, absurd, når jeg egentlig har gått rundt å sett frem til uker med fri uten å gjøre noen ting!

1.dag er ihvertfall startet ... så får vi se hva som skjer utover uken :)

3 kommentarer:

  1. Oj! Ser ut som du har nok å gjøre en stund fremover:) Lykke til!!!
    Klem Elisabeth Iren

    SvarSlett
  2. Har eg forstått det riktig at eg er førstemann til å følge bloggen din?? ;)

    SvarSlett
  3. Wow! Ser ut som du må sparkle litt til :P Fin blogg lille venn <3

    SvarSlett