20. nov. 2011

Var det noen som sa julestemning?

November går mot slutten, og julemåneden nærmer seg med storskritt! ...begynner sånn smått å høre julemusikk i butikkene, julepynten er kommet opp,meeen ingen snø i sikte, for her regner det!

Hadde store planer om å fylle ut julegavelistene denne søndagen, men ser at jeg endte opp med å finne småting (og store dyre ting) jeg selv ønsker meg! 

Som disse salt og pepper bøssene, disse tror jeg er ett "må ha" på kjøkkenet mitt.
Enten disse, eller noen som er kun i tre. Høyden bør være 30 cm.


I tillegg har jeg jo litt større og myyyye dyrer gaver på min ønskeliste, nytt objektiv til kameraet mitt, og dette er ett absolutt MÅ HA ... når jeg får råd.
Canon EF S 17-55 mm f /







Har faktisk en ting som jeg lurer på om jeg bare må gå til innkjøp av selv til uken. Min fantastisk flott New York kopp, er ikke helt det den engang var, så ny er vel på sin plass. Da er denne til Bodum finfin! :) 

Ha en fortsatt finfin søndag!! 




1 kommentar:

  1. Hvis du ikke allerede har kjøpt Bodumkoppen, bør du kjøpe den snart. Den går nemlig ut på dato og en ny variant har kommet i butikkene. (uten presskanne mulighet) -Linda

    SvarSlett